Summa sidvisningar

fredag 3 juli 2009

Öregrund




Idag skulle det handlas.Det blev en tur ,dels till Östhammar men även Öregrund då det skulle inhandlas lite starkare saker. Öregrund är en fin liten stad men oj vad jag saknar grönsakshandlarna på torget.
Sedan är det väldigt dyrt att handla jämfört med Uppsala,synd om Öregrundborna på sommaren,hanndlarna lägger nog på en del.
Nu verkar det som om värmen försvinner för ett par dagar.Då kanske jag kan slipa mina dörrar.Nu har man inte haft mycket ork att göra något annat än sola och bada.Härliga dagar dessa första 14 dagarna på semestern.Men det är först nu jag gått ner i varv känner jag.


2 kommentarer:

Suzie sa...

Hej!
Kul att hitta din blogg:)
Hoppas att du har det bra i värmen och njuter av ledigheten.
Susanna

Marskatten sa...

Roligt att du är igång med bloggandet igen!
Hoppas fortsättningen på din semester blir lika fin.
Jag har nyss gått ner i varv ordentligt och fasar redan för nästa måndag då jag måste tillbaka till jobbet igen.

Ha det gott!